سیاسی

آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله هوایی وحشیانه و تروریستی بعد از ظهر امروز رژیم صهیونیستی به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این حمله وحشیانه که با بمب‌های اهدایی رژیم آمریکا به رژیم یاغی و سرکش صهیونیستی صورت گرفته، علاوه بر اینکه نقض فاحش قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل و نیز حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان به شمار می‌رود، یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان است و لذا بدون شک رژیم آمریکا نیز در کنار رژیم صهیونیستی شریک جرم بوده و باید پاسخگو باشد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان به روشنی نشان می‌دهد که دعوت به برقراری آتش‌بس از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی، یک فریب آشکار با هدف خرید زمان برای تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و لبنان است.

کنعانی افزود تشدید حملات جنون‌آمیز صهیونیستها علیه فلسطین و لبنان و کشتار بی واهمه ی شهروندان و بیگناهان، نتیجه بی‌عملی جامعه جهانی در قبال این همه جنایت و وحشیگری است.

کنعانی حملات جنون آمیز امروز صهیونیست های کودکش به بیروت را نشانگر عمق کینه باند جنایتکار صهیونیست از مقاومت لبنان و استیصال و درماندگی آنها از مقابله در میدان نبرد با نیروهای شجاع مقاومت اسلامی لبنان دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به تاریخ درخشان ایستادگی و پایداری دلیرانه و قهرمانانه مردم و مقاومت اسلامی لبنان در برابر صهیونیست‌ها و اخراج خفت‌بار اشغالگران از جنوب لبنان و همچنین شکست صهیونیست‌ها در جنگ سی و سه روزه، ابراز اطمینان کرد مقاومت و مردم لبنان از این مرحله از مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی و دفاع شرافتمندانه از مردم مظلوم فلسطین نیز سرافراز بیرون خواهند آمد و صهیونیست‌ها با توسل به تشدید جنایات خود نخواهند توانست به اهداف شوم و نامشروع خود دست یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ضمن اعلام همبستگی کشورمان با لبنان، حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت، دولت و مقاومت لبنان را مورد تاکید مجدد قرار داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا