آمریکا از صحنه گردانان اغتشاشات اخیر بود

Print Friendly, PDF & Email

آیت الله احمد خاتمی:

آمریکا از صحنه گردانان اغتشاشات اخیر بود

آمریکا از صحنه گردانان اغتشاشات اخیر بود

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر از صحنه گردانان اصلی بود و مانند آفتاب روشن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد خاتمی سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری اختتامیه اجلاس سالانه مجلس خبرگان گفت: به حمدالله از سوی مجلس خبرگان رهبری انجام وظیفه شد و به مدت دو روز اجلاس برگزار شد که مهمترین کار ما در این اجلاس، انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مربوطه بود.

وی افزود: طبق قانون دو سال یک بار باید انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان برگزار شود که به حمدالله این کار صورت گرفت و به صورت قانونی اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها انتخاب و معرفی شدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: تنها اختلاف و تفاوتی که با گذشته داشتیم این بود که آیت الله موحدی کرمانی نایب رئیس دوم بودند که به خاطر کهولت سن و نامساعد بودن حالشان، آیت الله حسینی بوشهری به جای او انتخاب شد. وی کارپرداز فرهنگی بود که لازم بود یک نفر به جایش مشخص شود که با انتخاب آیت الله اراکی این امر محقق شد.

خاتمی در خصوص مهمانان ویژه اجلاس دو روزه مجلس خبرگان اظهار داشت: دو مهمان ویژه به اجلاس آمدند و سخنان مهمی داشتند. در ابتدا سردار قاآنی و سپس آقای خاندوزی وزیر اقتصاد کشورمان بودند.

وی ادامه داد: سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس که به جای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتخاب شده است گزارش جامعی از اقتدار ایران در منطقه و انفعالی که آمریکا با آن مواجه است ارائه داد. اینکه آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر از صحنه گردانان اصلی بود مانند آفتاب روشن است. البته در این خصوص رژیم صهیونیستی، گروهک‌های منفور ملت و سلطنت طلبان هم حضور داشتند.

در حال تکمیل…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا