استان ها

آغاز آبگیری سد بالاخانلو در قزوین – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجحانی ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در استان قزوین در حوزه عمرانی اظهار کرد: از روز نخست آغاز به کار دولت سیزدهم شاهد تجمع مردم شهرک‌های مختلفی همچون عظیمیه، اندیشه و برخی شهرک‌های دیگر در برابر استانداری بودیم ما امروز و در این سه سال مشکلات این شهرک‌ها که برخی از آن‌ها بیش از ۲ دهه با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند حل شد.

وی افزود: حل مشکل ۲۰ ساله شهرک اندیشه، مشکل ۳۰ ساله شهرک عظیمیه و شهرک‌هایی همچون باغ عمران اقبالیه، شهرک چرم‌سازی و دانش از دستاوردهای دولت سیزدهم در قزوین بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید به قزوین بیان کرد: در این سفر بودجه مصوبات سفر ۸ برابر بودجه عمرانی استان قزوین شد و به‌نوعی بزرگ‌ترین مشکلات استان در آن حل شد.

وی از تکمیل عملیات عمرانی سد نهب و همچنین آغاز آبگیری سد بالاخانلو در پنجشنبه این هفته خبر داد و تأکید کرد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید رئیسی در زمان سفر رئیس جمهور به استان قزوین تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما توانست مصوبه سفر دریافت کند و به زود اسکلت آن تکمیل خواهد شد.

رجحانی در پایان یادآور شد: تکمیل ۷ پروژه الحاقی بیمارستان شهید رجایی، جابجایی بیمارستان اعصاب و روان ۲۲ بهمن بعد از چندین سال چشم انتظاری و آغاز ساخت بیمارستان شهدای آبیک از دیگر پروژه‌های مهم حوزه سلامت در قزوین بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا