آصفری: تفکر مقاومت از بین رفتنی نیست

Print Friendly, PDF & Email

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هدف دشمن در جنگ غزه، از بین بردن حماس است که حتی اگر بتواند به صورت فیزیکی آن را از بین ببرد که البته این کار هم شدنی نیست، اما تفکر حماس و تفکر مقاومت را نمی تواند از بین ببرد.

محمدحسن آصفری ۱۳ دی در آیین نکوداشت موسسات خیریه و تشکل های مردم با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: دشمن تلاش داشت با شهادت شهید سلیمانی هدف و اقدامات جبهه مقاومت را از بین ببرد اما شهادت این شهید بزرگوار سبب شد جبهه مقاومت مستحکم تر و مقاوم تر باشد، امروز بواسطه جوشش خون شهید سلیمانی، شهید سلیمانی‌های زیادی خود را نشان می دهند.

وی افزود: روز به روز کودکان و زنان و افراد غیرنظامی توسط بمباران در غزه کشته می شوند و این بمباران ۵۰۰ برابر بمباران هایی است که در جنگ های بزرگ انجام می شود ولی اینکه آنها بتوانند با این اقدامات جریان مقاومت را از بین ببرند، شدنی نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت دولت از موسسات خیریه افزود: روحیه ایثارگری از دیرباز در مردم وجود داشته است همانگونه که در جنگ نیز حمایت های مردم سبب پیروزی شد.

آصفری بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه احکامی برای این مجموعه ها آورده شده که یکی از آنها پنجره واحد است که مسئولیت آن بر عهده وزارت کار گذاشته شده و مهمترین مسئله ساماندهی این مجموعه های خیریه بر اساس تخصص است.

وی با اشاره به موضوع تورم، بر لزوم کنترل قیمتها تاکید کرد و گفت: باید اقداماتی در این حوزه انجام شود که البته مجلس و دولت در این حوزه اقداماتی از جمله نهضت ملی مسکن را انجام دادند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا