مجلس

آرای مردم با دقت و امانتداری اخذ و شمارش خواهد شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست آموزشی تخلفات انتخاباتی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم باحضور محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و اصغر جهانگیر سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در سالن جلسات شورای نگهبان برگزار شد.

صادقی‌مقدم در این نشست تاکید کرد: مجریان و ناظران انتخاباتی باید در روز برگزاری انتخابات به موقع در شعب اخذ رای حضور داشته باشند و فرآیند نظارت بر رای‌گیری را طبق زمان مشخص‌شده یعنی ساعت ۸ صبح آغاز کنند.

وی اطمینان داد که با توجه به هماهنگی کامل بین وزارت کشور و شورای نگهبان و آمادگی کامل ناظران شورای نگهبان در کلیه شعب در سراسر کشور، انتخابات با حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی کشور برگزار می‌گردد و ناظران شورای نگهبان به عنوان «مدافعان حریم مردم‌سالاری دینی» با هوشیاری کامل از آرای مردم صیانت و به عنوان امانت از آن پاسداری خواهند کرد.

وی اضافه کرد که نظارت مؤثر شورای نگهبان کلیه مراحل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از استقرار شعب اخذ رأی، چاپ تعرفه، آماده سازی دستگاه‌های احراز و توزیع نظام‌مند دستگاه‌ها و تعرفه‌های اخذ رأی شروع و با دقت کامل در روز اخذ رأی گسترش یافته و تا شمارش آرای کلیه شعب و نحوه ارسال به ستاد وزارت کشور و شورای نگهبان و نحوه تجمیع آرا زیر نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ادامه خواهد یافت.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با گرامیداشت دهه ولادیت بیان داشت: ان‌شاالله این انتخابات برکات زیادی برای مردم بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا