سیاسی
آذری جهرمی: ریال در حال احتضار است؛ وزیر اقتصادی هم نمانده که نمایندگان مجلس استیضاحش کنند تا قربانی شود و بگویند تقصیر اوست

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :
وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید گفت: ریال در حال احتضار است؛ وزیر اقتصادی هم نمانده تا قربانی شود و بگویند تقصیر اوست!
محمدجواد آذری در واکنش به بالا رفتن قیمت ارز گفت:
ریال در حال احتضار است؛ وزیر اقتصادی هم نمانده که نمایندگان مجلس استیضاحش کنند تا قربانی شود و بگویند تقصیر اوست!
آیا کسی نیست با مردم گفتوگو کند و حداقل توضیحی به آنها بدهد؟


![وزیر ارشاد: بروید ویراستی و ایتا که برای بچههای انقلاب است، ببینید چه چیزهایی درمورد من مینویسند/ بین بچههای حزباللهی فحش میخورم؛ میگویند وزیر لیبرال، وزیر تساهل! / میگفتند شما اجازه ندادید سیستم با اینها [هنرمندان] تسویهحساب کند](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2024/07/1734575_635-390x220.jpg)


