ورزشی

آخرین حرف‌های حسن یزدانی/ بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  مبینا فلاح، تنها کماندار ایران در المپیک پاریس در مصاف با حریف ویتنامی در مرحله یک سی‌ودوم با تیر طلایی موفق شد حریف خود را شکست دهد و برای اولین بار تیروکمان ایران به مرحله یک شانزدهم نهایی المپیک صعود کند.

در ششمین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز، یازدهم مرداد مبینا فلاح، تنها نماینده ایران در رشته ریکرو، در مرحله یک سی و دوم حذفی به مصاف حریف ویتنامی خود،   رفت. مبینا فلاح روز گذشته قرار بود از ساعت ۲۱:۱۲ به مصاف نگویت تای از ویتنام برود که این مسابقه به دلیل شرایط نامساعد جوی، احتمال طوفان و بارندگی به امروز (پنج شنبه) ساعت ۲۱:۳۳ موکول شد.

تنها کماندار ایران از المپیک حذف شد/ شکست مبینا فلاح مقابل حریف ترکیه‌ای

مبینا فلاح کماندار ریکرو ایران در المپیک پاریس در مصاف با حریف ترکیه‌ای در مرحله یک شانزدهم نهایی شکست خورد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

در ششمین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز، یازدهم مرداد مبینا فلاح، تنها نماینده ایران در رشته ریکرو، ابتدا در مرحله یک سی و دوم حذفی به مصاف حریف ویتنامی خود رفت و با تیر طلایی موفق شد حریف خود نگویت تای را شکست و در دومین مسابقه خود به مصاف الیف بررا گکر حریف ۱۷ ساله ترکیه‌ای برود.

صعود مقتدرانه بسکتبال آمریکا/ سودان بهتر از صربستان باخت!

تیم ملی بسکتبال آمریکا مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

در ادامه رقابت‌های بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بامداد امروز (پنج‌شنبه – ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) تیم ملی بسکتبال آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در دومین بازی خود نیز به پیروزی رسید تا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

بچه‌دار شدن طاها آکگل در المپیک؟

سنگین وزن تیم کشتی ترکیه هدف اصلی‌اش در المپیک را کسب مدال طلا عنوان کرد و افزود تمام تلاشش را برای این هدف می کند.

طاها آکگل قهرمان المپیک، جهان و اروپا، نماینده ترکیه در دسته ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود. آکگل اظهار داشت که ترکیه می‌تواند یک المپیک تاریخی داشته باشد.

بازیکن مصری گزینه جدید پرسپولیس!

طبق اعلام سایت مراکشی، پرسپولیس مذاکراتش برای جذب یحیی عطیه‌الله را متوقف کرده و در حال مذاکره با یک بازیکن از لیگ مصر است تا او را جذب کند.

پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم حسن تلاش زیادی کرد تا یحیی عطیه‌الله را جذب کند. این بازیکن مراکشی که در سوچی روسیه بازی می‌کند گزینه مورد علاقه گاریدو بود اما رقم بالایی که باشگاه سوچی برای فسخ قراردادش می‌خواست باعث شد تا در نهایت پرسپولیس با او به توافق نرسد.

حمله به بازیکنان الاتحاد در پرتغال

در دیدار دوستانه الاتحاد و فارنسی هواداران تیم پرتغالی در دقایق پایانی به بازیکنان الاتحاد حمله کردند و این باعث شد تا بازی نیمه‌تمام بماند.

تیم الاتحاد با هدایت لوران بلان خود را آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ عربستان می‌کند. الاتحاد که در پرتغال اردو زده است در دیداری دوستانه به مصاف تیم فارنسی رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. این بازی جنجالی و پربرخورد بود و در نهایت هم نیمه‌تمام باقی ماند. در نیمه دوم فرحه الشمرانی، بازیکن الاتحاد، به خاطر خطای شدید با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد و همین باعث شد تا بازیکنان با هم درگیر شوند.

جدول مدالی زنده المپیک پاریس در روز ششم

جدول مدالی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را در زیر می‌بینید.

روز ششم سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک آغاز شد. چین با کسب ۱۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز همچنان صدر جدول مدالی را به خود اختصاص داده است. فرانسه میزبان با ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۸ برنز در رده دوم و ژاپن با ۸ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز، در رده سوم قرار دارند.  

ویدیو/ حسن یزدانی: همیشه کنار مردمم و تافته جدابافته نیستم/ همه می‌گفتند دیگر برنمی‌گردم

گروه تصویری اتحادیه جهانی کشتی با حضور در محل اردوی تیم ملی در تهران و همچنین محل زندگی حسن یزدانی در جویبار، مصاحبه تفصیلی با این چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و جهان داشت. یزدانی با اشاره به تمرینات سنگین خود در ماه‌های گذشته، تاکید کرد در بهترین شرایط بدنی است و به چیزی جز دومین مدال طلای المپیک فکر نمی‌کند. او همچنین به عمل جراحی کتفش اشاره کرد و گفت: سه عمل جراحی روی کتفم داشتم و همه می‌گفتند برنمی‌گردم. او همچنین گفت: مردم فکر نکنند تافته جدابافته‌ایم. همیشه در کنار مردم هستم و هر فشاری به آنها وارد شود، بیشتر از آن به ما وارد می‌شود.

صعود اولین آسیایی به فینال تنیس المپیک

زن اول تنیس جهان با شکست ناباورانه مقابل حریف چینی از رسیدن به فینال المپیک‌ پاریس بازماند.

ایگا اشویانتک، زن اول تنیس جهان از لهستان، در دور نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک پاریس برابر کین‌ ون جنگ، نفر هفتم تنیس زنان جهان از چین، در دو ست و با نتایج ۶ بر ۲ و ۷ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

نابغه ۲۱ساله تنیس جهان یک گام تا فینال المپیک

کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست حریف آمریکایی به دیدار نیمه‌نهایی تنیس مردان المپیک پاریس رسید.

نابغه ۲۱ساله تنیس جهان از اسپانیا در دور یک‌چهارم نهایی برابر تامی پال از آمریکا ۲ بر صفر (۶ بر ۳ و ۷ بر ۶) به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا