استان ها

آب شرب برای روستاهای خوزستان تأمین شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: بسترسازی لازم برای انتخابات به منظور حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که از انتظارات رهبر معظم انقلاب است باید فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: روز هشتم تیر ماه امسال چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و مردم ما یک بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خواهند آفرید.

وی با بیان اینکه تأمین آب شرب روستایی باید به یک دغدغه در خوزستان تبدیل شود، تصریح کرد: باید در هر صورت حتی به صورت سیار آب شرب مورد نیاز مردم در روستاهای استان تأمین شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه شهرستان‌هایی همچون شادگان و امیدیه مشکلات زیادی در تأمین آب کشاورزی دارند، گفت: مدیران مربوطه و فرمانداران باید به گونه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند که آب مورد نیاز کشاورزی در بالا دست و پایین دست به طور یکسان تقسیم شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به افزایش رشد جمعیت تاکید و عنوان کرد: اگر جمعیت با همین نرخ رشد پیش برود تا ۱۵۰ سال آینده دچار مشکلات بسیار بزرگی خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا