آبفای خوزستان برای ارتقای کیفیت آب شرب شوش و کرخه تلاش بیشتری کند

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس:

آبفای خوزستان برای ارتقای کیفیت آب شرب شوش و کرخه تلاش بیشتری کند

آبفای خوزستان برای ارتقای کیفیت آب شرب شوش و کرخه تلاش بیشتری کند

شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی شهرهای شوش و کرخه برای ارتقای کیفیت آب شرب در دستور کار آبفای خوزستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کعب عمیر بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست بررسی و رفع مشکلات آب شرب و طرح‌های توسعه شبکه‌های آبرسانی شهرهای شوش و کرخه که با حضور مدیرعامل آبفای خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح و تعویض لوله‌های شبکه آبرسانی برای ارتقای کیفیت آب شرب روستاها و شهرهای شوش و کرخه باید در دستور کار سازمان آبفای خوزستان قرار گیرد.

وی گفت: انتظار می‌رود که آبفای خوزستان هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای تأمین آب شرب سالم شهرها و روستاهای شهرستان شوش و کرخه انجام دهد.

کعب عمیر بر لزوم تسریع اجرای پروژه‌های آبرسانی شهرستان‌های شوش و کرخه تاکید کرد و افزود: بهره مند شدن اهالی شوش و کرخه از طرح آبرسانی غدیر حق آنهاست که انتظار می‌رود سازمان آبفای خوزستان برای احقاق هرچه سریع‌تر این حق تلاش و همت بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات لازم برای پروژه کلان آبرسانی به ۵۸ روستای شهرستان کرخه از ردیف محرومیت زدایی تأمین و کلنگ زنی عملیات اجرایی آن آغاز شد؛ بنابراین اتمام این پروژه و بهره‌مندی اهالی این روستاها از آب با کیفیت و پایدار باید در دستور کار آبفای خوزستان باشد.

وی به فرسوده بودن شبکه آبرسانی در برخی نقاط این دو شهرستان اشاره کرد و گفت: اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی برای ارتقای کیفیت آب شرب در دستور کار آبفای خوزستان باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا