اقتصادی
وزیر صمت: تولید نوکیای تقلبی متوقف میشود

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

وزیر صمت گفت: اگر محرز شود تولید نوکیا در داخل تقلبی است، تولید آن متوقف میشود.
عباس علی آبادی وزیر صمت اظهار کرد: اگر محرز شود تولید نوکیا در داخل تقلبی است، تولید آن متوقف شده و از همه امکانات از جمله تخصیص ارز محروم خواهد شد.




![شرایط فروش آریزو ۸ و تیگو ۸ پرومکس اعلام شدند [آبان ۱۴۰۳]](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2024/11/1849238_193-390x220.jpg)
