مجلس

قوه قضاییه با ترک فعل مسوولان مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، «مصطفی نخعی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: برآورد خسارت‌های ناشی از سیل در ا ستان خراسان جنوبی انجام شده و لازم است هیات وزیران هر چه زودتر مصوبه مربوط به جبران خسارت‌های ناشی از سیل را به تصویب برسانند.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع سیل در خراسان جنوبی، بسیاری از زیرساخت‌ها و محصولات کشاورزان و دامداران دچار خسارت شده است و لازم است هیات دولت به سرعت اعتبارات لازم را برای جبران این خسارات تخصیص دهد.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: چند ماه است که شاهد ریزش مداوم بازار سرمایه هستیم، این در حالی است که شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است و یکی از مصادیق مشارکت مردم، حضور در بازار سرمایه است.

وی افزود: بسیاری از این اشکال‌ها که در بازار سرمایه شاهدش هستیم، ناشی از سوء مدیریت‌ها و ترک فعل‌هاست؛ متاسفانه هیچیک از مسوولان ذی‌ربط پاسخگو نیستند و بر این اساس انتظار داریم قوه قضاییه به این موضوع و ترک فعل‌ها ورود کند و با افراد خاطی برخورد جدی داشته باشد.

نخعی تاکید کرد: مردم با هزار امید و آرزو سرمایه‌های خود را وارد بازار می‌کنند اما با بی‌تدبیری برخی افراد سرمایه مردم نابود می‌شود؛ قوه قضاییه باید متخلفان این حوزه را شناسایی و با آن‌ها برخورد کند تا بلکه وضعیت اسفناک بازار سرمایه بهبود یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا