سردار باقری: ما از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی با عراق نداریم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

دفاع‌پرس: سرلشکر “محمد باقری” رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امشب (شنبه) در بدو ورود به کشور عراق در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه، در این سفر دو روزه به کشور همسایه‌ و برادر عراق، ملاقات‌هایی را با مقامات ارتش و مسئولان سیاسی این کشور خواهم داشت،  اظهار داشت: هدف از این سفر بررسی زمینه‌های توسعه روابط نظامی میان دو کشور همسایه است.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه، ما از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی با کشور عراق نداریم، افزود: عراق کشور دوست و همسایه ما است و بر این اساس مسیر توسعه همکاری‌های نظامی را با این کشور طی می‌کنیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: در حال حاضر، تعداد زیادی از دانشجویان ارتش عراق در دانشگاه‌های نیروهای مسلح ما مشغول تحصیل هستند و متقابلاً، امکان حضور دانشجویان نیروهای مسلح ما نیز در کشور عراق وجود دارد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه ما (ایران و عراق) ارتباطات گوناگون عملیاتی و آموزشی را با یکدیگر خواهیم داشت، تصریح کرد: در این سفر، این زمینه‌ها را با رئیس ستاد مشترک عراق و سایر مسئولین عراقی بررسی خواهیم کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در پایان اظهار امیدواری کرد، زمینه توسعه روابط مناسب در این سفر پایه‌گذاری شود.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، عصر امروز و در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی به بغداد سفر کرده است.

دیدار با مقامات بلندپایه سیاسی و دفاعی و مذاکره پیرامون همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای و همچنین بازدید از مراکز نظامی کشور عراق از برنامه‌های مهم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان در این سفر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا