جانشین قرارگاه خاتم: توسعه فرودگاه امام آبرو و حیثیت نظام در جهان است

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

برنا: سردار اکبری جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز شنبه ۴ آذر در آیین آغاز عملیات عمرانی فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین پروژه فرودگاهی کشور اظهار داشت: امروز یکی از آرزوهای ملت بزرگ جمهوری اسلامی برای توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

وی افزود: ان شا الله خداومچند به خدمتگزاران نظام توفیق خدمت بیشتر بدهد تا بتوانند به ملت بزرگ ایران اسلامی خدمت بیشتری ارائه کنند.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم النبیا تصریح کرد: امروز هر چه داریم از امام و شهدا و خون هایی است که در مملکت ما برای حفظ نظام و اسلام ریخته شده تا ما امروز وارث آن باشیم و دستاوردهای ایران اسلامی را برای توسعه آن داشته باشبم. 

سردار اکبری گفت: ۴۵ روز مقاومت مردم غزه باعث شد رژیم صهیونیستی به گل و زمین بنشینند و تسلیم شوند؛ آنها توان آن را ندارند که در برابر مسلمانان ایستادگی کنند؛ پیروزی مقاومت باعث شده که همه در جهان خوشحال باشند. 

وی افزود: وظیفه سپاه پاسداران آن است که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه جا حضور داشته باشد در ۸ سال دفاع مقدس در عرصه دفاع از کشور بودیم و امروز برای بازسازی و توسعه و ارتقا ایران اسلامی در میدان هستیم؛ تمام خدمت را برای توسعه ایران اسلامی به کار می بندیم‌. 

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا افزود: انگیزه ما پیمانکاری نیست بلکه رسالت خود را به مرحله اجرا می رسانیم؛ ما به دنبال انتفاع سپاه نیستیم بلکه توسعه ایران اسلامی رسالت ما است. 

وی گفت: توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) و فاز دوم این شهر فرودگاهی آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است؛ با تمام توان وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می کنیم. 

سردار اکبری اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا محکم پای توسعه ایران اسلامی ایستاده و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و بروزترین تکنولوژی دنیا فاز دوم شهر فرودگاه امام خمینی (ره) را به پایان می رسانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا