انتقام سختی از عاملان و آمران این فاجعه تروریستی ستانده خواهد شد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش پایگاه تحلیلی هشت صبح، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پی محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

جنایت تروریستی عصر ۱۳ دی ماه در مسیر برگزاری آئین‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعداد پرشماری از زائران مزار سردار دل‌ها از اقصی نقاط کشور گردید، اقدامی کور و کینه‌توزانه برای القای ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت عظیم‌الشأن ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به آن شهید است.

جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها در دولت‌های استکباری غرب و عوامل مزدورشان، در امتداد جنایات در فلسطین، در سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید سلیمانی، جنایت وحشیانه خود را تداوم دادند و مردمی را که برای زیارت شهدا آمده بودند به خاک و خون کشیدند.

کوردلانی که در میدان نبرد تاب ایستادن در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را ندارند، با سنگدلی و بی‌رحمی، مردم بی گناه را که زائر شهید به خون خفته خود بودند به خاک و خون کشیدند. آنها که از نام سلیمانی می‌ترسند و ضربه شمشیر حیدری‌اش را چشیده بودند، از زوار او هم هراس دارند و چنین وحشیانه زن و کودک و مرد و پیرو و جوان را به خون نشاندند. البته آنها که می‌دادند هیچگاه از خشم مقدس ملت ایران در امان نخواهند بود و انتقام سختی از عاملان و آمران این فاجعه تروریستی ستانده خواهد شد.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هموطنان‌مان به پیشگاه مقدس امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شهدا و عموم ملت شریف ایران، از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی می‌خواهد تا با رسواسازی عوامل اجرایی و دست‌های پشت پرده این اقدام تروریستی آنان را به سزای سخت اعمال شنیع خود برسانند تا دل ملت ایران اندکی از این داغ عظمی تسلی یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا