برای دریافت روزانه اخبار هشت صبح در خبرنامه سایت عضو شوید      
کد خبر: ۹۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
مؤسسه رادیو و تلویزیون مصر در اشتباهی فاحش مصاحبه قدیمی رئیس‌جمهور این کشور را به جای گفتگوی جدید او با شبکه «پی‌بی‌اس» پخش کرد.
العالم: موسسه رادیو و تلویزیون مصر با صدور بیانیه ای از پخش اشتباهی گفت وگوی قدیمی «عبدالفتاح السیسی،» رئیس جمهور مصر، با شبکه پی بی اس در سال 2015 به جای مصاحبه جدیدش با همان شبکه عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، مسؤولان تلویزیون دولتی مصر به دلیل این اشتباه فاحش به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

مصاحبه جدید السیسی با چارلی گوینده خبر تلویزیون پی بی اس روز دوشنبه 19 سپتامبر ماه جاری میلادی(29 شهریور) برگزار شد، اما مسئولان پخش شبکه تلویزیونی مصر مصاحبه ای را پخش کردند که سیسی در سال 2015 با همین شبکه انجام داده بود.

عوامل این اشتباه فاحش فورا مورد بازجویی قرار گرفتند و «صفا حجازی،» رئیس موسسه رادیو و تلویزیون مصر، با صدور حکمی «مصطفی شحاته،» رئیس بخش خبر، را از کار برکنار کرد و معاونش «خالد مهنی» را تا انتخاب رئیس جدید موظف به اداره امور کرد.

حجازی همچنین تصمیم گرفت تا در این خصوص تحقیق انجام دهد که به گفته بسیاری از رسانه های گروهی مصر یک رسوایی به شمار می رود و عامل آن باید مورد بازخواست قرار گیرد.
روی خط سایتها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: