برای دریافت روزانه اخبار هشت صبح در خبرنامه سایت عضو شوید      
کد خبر: ۹۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
شهاب حسینی با فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی توانسته در جشنواره کن نخل طلایی را به انتخاب هیات داوران به خود اختصاص دهد.
این هدیه و موفقیت در سطح جهانی برای فیلم فروشنده آنقدر برای مردم کشورمان هیجان انگیز بود که به سرعت نظرات خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به انتشار گذاشتند.

فیلم فروشنده محصول مشترک ایران و فرانسه است و برای حضور در جشنواره چندین بار تغییر نام داد، نام اولیه این فیلم به نام آهو بود و بعد به فروشنده تغییر نام داد و در نهایت به دلایل خاص که بر سر تفاوت در فرهنگ و زبان گزارش شد با نام مشتری در این جشنواره حضور یافت.

فرهادی کارگردان این فیلم از زوجی که معمولا در کارهایش بهره می برد استفاده کرد ، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی که تجربه موفق سریال شهرزاد را که از شبکه خانگی پخش می شد به تازگی پشت سر گذاشته بودند این بار با در فیلم فرهادی تجربه موفق خود را تکرار کردند.

طبق معمول بیشتر این واکنش ها حالت طنز گونه داشت اما هشتگ شهاب حسینی به سرعت به یکی از هشتگ های معروف توئیت معرفی شد.

 

نمونه ای از این مطالب را در  زیر مشاهده می کنید.

 

 

9070090

 

 

88008877

 

405006

4455566

556677

 

روی خط سایتها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: