برای دریافت روزانه اخبار هشت صبح در خبرنامه سایت عضو شوید      
کد خبر: ۵۲۵۴۴
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۰
اين برنامه انقلابي(رژيم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربي در بدن مي شود،بهترين مشخصه اين رژيم اين است كه بدن را وادار به سوزاندن سريع چربيها مي كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته ميشود از همه مهمتر اين رژيم روي مركز اشتها در مغز اثر ميگذارد و اشتها كم ميشود .
ممكن است ميزان از دست رفتن اب بدن در روزهاي اول زيادباشد و حالت سستي به شما دست دهد كه براي از بين بردن اين حالت حتما در طول روز 8 ليوان آب بنوشيد

اين رژيم 15 روز است و به همين دليل آسان است و در صورت اجراي دقيق بسيار موثر است به دليل اينكه رژيم خاصي دارد و شما از رژيم خسته نمي شويد . اين رژيم سوخت و سازبدن را تغيير ميدهد و به همين دليل پس از پايان مدت آن ميشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنكه اضافه وزن بياوريد.

لازم به ذكر است كه اين رژيم را به همان صورت و بدون كوچكترين تغييري انجام دهيد و بخاطر داشته باشيد چنانچه بين وعده هاي غذا حتي آب نبات و يا شكلات خورده شود رژيم بايد قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع كنيد.

مدت آن فقط 15 روز است نه كمتر و نه بيشتر كه 12 روز آن رژيم اصلي است و به مدت 3 روز رژيم نگهدارنده بسيار آسان گرفته ميشود ،با گرفتن اين 12 روز و 3 روز رژيم نگهدارنده وزن تا يكسال به همان صورت باقي مي ماند و شما در اين يكسال اضافه وزن پيدا نمي كنيد،در اين رژيم قهوه يا چاي نبايد عوض شودو قند و خرما در همان موعد اعلام شده ميل شود،چنانچه اين رژيم را بطور دقيق انجام دهيد پس از پايان آن بين 8 الي 10 كيلو از وزن شما كاسته مي شود و 10 الي 15 سانتيمتر از سايز شما كم ميشودشايد باور نكنيد ، ولي بعد از پايان رژيم باور خواهيد كرد كه رژيم ما معجزه است.

اگر رژيم را بطور دقيق بگيريد ،يعني چيزي اضافه بر مواد رژيم ميل نكنيد و به قول معروف ناخنك به غذا ها نزنيد حتما وزن و سايز كم مي كنيد.(هر يك از مواد رژيم به منظور خاصي تهيه شده) در صورتيكه وزن شما بيش از 70 كيلو گرم است ميتوانيد 12 روز رژيم را گرفته سپس 3 روز رژيم نگهدانده را بگيريد و بعد دوباره 12 روز رژيم بگيريد تا به وزن و سايز دلخواه خود برسيد اگر در طول روز گرسنه شديد بين غذاآب يا چاي كمرنگ بدون قند بنوشيد.

اين رژيم براي افرادي طراحي شده كه از سلامتي جسمي خوبي برخوردار هستند و بيماري خاصي مانند فشار خون ،ناراحتي قلبي و زخم معده و ... ندارند.حتما توصيه ميشود اين رژيم را از يك روز تعطيل شروع كنيد.
بعد از 15 روز ميتوانيد بصورت معمول غذا بخوريد حتي شيريني جات ولي پرخوري نكنيد. در صورتيكه بعد از 6 الي 10 ماه تا اندازه سه كيلو اضافه وزن پيدا كرديد فقط كافي است همين سه روز رژيم نگهدارنده را بگيريد

در صورت در دسترس نبودن و يا دوست نداشتن گوشت قرمز ،گوشت سفيد و تخم مرغ موجود در اين رژيم ميتوانيد مواد غذايي زير را در وعده و جاي گوشت سفيد ،قرمز و تخم مرغ جايگزين كنيد

1-بوراني كدو: 3 عدد كدوي متوسط را حلقه حلقه كنيد و با يك عدد گوجه فرنگي خرد شده و يك قاشق غذا خوري روغن مايع پخته وبا يك ليوان ماست بدون جربي ميل كنيد .

2-بوراني اسفناج:نيم كيلو اسفناج را با كمي نمك پخته و با يك ليوان ماست بدون چربي ميل كنيد.

3-عدسي: يك فنجان عدس پخته را با آب ليمو ميل كنيد.

4- سالاد كرفس: دو ليوان كرفس ريز شده را به همراه نمك و يك عدد گوجه فرنگي به همراه سس آب ليمو ميل كنيدو(اين سالاد در لاغري بسيار موثر است)

5- سس آبليمو:دو قاشق ماست و يك قاشق روغن زيتون و يك قاشق آب ليمو، نمك و فلفل به اندازه كافي.

6-سوپ مرغ يك ليوان: نصف فنجان سيب زميني خرد شده ،يك فنجان هويج خرد شده و نصف فنجان نخود فرنگي كمي نمك و آب ليمو.

روزي 6 نوبت و هر نوبت 11 مرتبه نفس عميق ، اين ورزش معادل 3 كيلومتر دويدن چربي را در بدن شما مي سوزاند.

پاها را به اندازه عرض شانه باز كنيد شكم و با سن را به داخل بكشيدوبوسيله بيني ريه ها را از هوا پر كنيد و به آرامي دستها را بالا ببريد و از 1 تا 10 بشماريدوبعد از راه دهان هواي داخل ريه را خارج كنيد و به آرامي دستها را پايين آوريد و دوباره از نو شروع كنيد تا 11 مرتبه.

روز اول:
صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند
نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+اسفناج پخته+يك عدد گوجه فرنگي
شام: 300 گرم گوشت پخته يا كبابي +كاهو +آب ليمو

روز دوم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند
نهار:10 ورق كالباس مرغ+يك ليوان ماست كم چربي
شام: 300 گرم گوشت پخته يا كبابي +كاهو +آب ليمو

روز سوم:

صبحانه :يك فنجان چاي+دو عدد خرما
نهار : نصف سينه مرغ پخته يا كبابي +كاهو+سس آب ليمو
شام:سالاد كرفس+گوجه فرنگي+آب ليمو

روز چهارم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند+يك ورق نان تست
نهار :يك ليتر آب ميوه ترجيحا سيب يا هويج+يك ليوان ماست
شام: 3 عدد تخم مرغ سفت +هويج رنده شده+200 گرم پنير رژيمي يا كم نمك

روز پنجم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند+يك ورق نان تست
نهار:يك ماهي پخته يا كبابي كامل+يك قاشق چايخوري كره +آبليمو
شام:300 گرم گوشت پخته يا كبابي+كاهو+كرفس

روز ششم:

صبحانه :يك فنجان چاي+دو عدد خرما
نهار:10 ورق كالباس مرغ+يك ليوان ماست كم چربي
شام: نصف سينه مرغ پخته يا كبابي +كاهو+ آب ليمو+روغن زيتون

روز هفتم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند+يك ورق نان تست
نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+يك ورق كالباس+كاهو
شام :سالاد كلم+گوجه فرنگي+سس آبليمو+يك عدد ميوه

روز هشتم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند
نهار : نصف سينه مرغ پخته يا كبابي +كاهو+ آب ليمو
شام: 300 گرم گوشت پخته يا كبابي +كاهو +آب ليمو+يك عدد ميوه

روز نهم:

صبحانه :يك ليوان شير
نهار : نصف سينه مرغ پخته يا كبابي +كاهو+ آب ليمو
شام :سالاد كاهو+خيار+گوجه فرنگي+سس آبليمو+يك عدد ميوه

روز دهم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند+يك ورق نان تست
نهار :يك ليتر آب ميوه ترجيحا سيب يا هويج+يك ليوان ماست
شام:يك عدد تخم مرغ سفت+يك هويج پخته شده و رنده شده+200 گرم پنير رزيمي يا كم نمك

روز يازدهم:

صبحانه:يك فنجان قهوه+يك حبه قند+يك ورق نان تست
نهار:يك عدد ماهي پخته يا كبابي+يك قاشق چايخوري كره+آبليمو
شام: 300 گرم گوشت پخته يا كبابي +كاهو +كرفس

روز دوازدهم:

صبحانه :يك فنجان چاي+دو عدد خرما
نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+يك عدد هويج پخته و رنده شده
شام : نصف سينه مرغ پخته يا كبابي بدون پوست +كاهو+ آب ليمو
سه روز رژيم نگهدارنده:

روز اول:

صبحانه :يك ليوان شير
نهار:گوشت يا مرغ كبابي يا پخته+سالاد كاهو(خيار –گوجه فرنگي-سس آبليمو)
شام:سوپ آبمرغ يا گوشت+3 ورق نان تست+3 عدد ميوه

روز دوم:

صبحانه: يك فنجان چاي+يك ورق نان تست+عسل
نهار: 5 ورق كالباس مرغ+گوجه فرنگي+يك عدد خيار شور+3 ورق نان تست
شام : نصف سينه مرغ+سالاد كاهو+يك عدد خيار شور+3 ورق نان تست

روز سوم:

صبحانه:يك ليوان شير
نهار:گوشت يا مرغ كبابي+سالاد خيار و گوجه فرنگي
شام:سوپ مرغ+2 ورق نان تست+2 عدد ميوه
روی خط سایتها
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۲
سید کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
2
لطفابفرمایید میوه چی ؟میشود خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
6
من نود کیلو هستم و از اینایی که نوشتین حتی کمتر غذا میخورم اما دریغ از صد گرم کاهش وزن ، تو برنامه غذائیم هم سبزیجات و کاهو و کرفس و آب لیمو به حد زیادی هست ، حالا اگه این تخم مرغ و گوشت و مرغ هم بخورم فکر کنم سرماه نشده سی کیلو اضافه وزن پیدا کنم
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
2
سلااااام جدی موثره؟؟؟؟؟
من بااین روش لاغرمی شم .من خوراکم زیادنیست ازاینم کمتره پس چرااااااالاغرنمی شم.
ماخوراکی واقعااااااانداریم فقط فعالیتهامون خیلی کمه.
Mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
0
من چندسال پيش گرفتم خيلي هم موثره
توصيه ميكنم اگه واقعا ارادش رو دارين بگيرين چون اين رژيم چندان كه ميبينين اسون نيست.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
0
0
آخه یه لیوان شیر برای صبحانه عاقلانه است؟؟؟؟؟طرف زده می‌شه از هر چی رژیمه.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
0
0
سلام من 120 کلیو هستم میخوام لاغر شم این حقیقت داره 10 کیلو اخه مردم در ماه با رژیم سنگین 3 کیلو کم میکنن تعجب اوره ضرر ندار
ویدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
من یکبار این رژیم را گرفتم .رعایت نکاتش مشکله.یعنی خوردن ده ورق کالباس یا آبمیوه با حجم زیاد.برای اضافه وزن بالا بسیار مفیده،فکر کنم میتوانند ده کیلو کم کنند.
مارال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
مدت دو ماهه رژیم پروتئین( بدون میوه، نشاسته و چربی ) میگیرم و 7 کیلو کم کردم.میخوام سرعت کاهش وزنم رو افزایش بدم.میتونم این رژیم رو بگیرم یا همون برنامه غذایی قبل رو ادامه بدم؟
مریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
1
سلام من طی دو ماه 16 کیلو کم کردم نه با این رژیم یه رژیم دیگه بود
ولی فوق العاده خوش اندام شدم اما رژیم نگهدارنهد رو نگرفتم و وزنم دقیقن شد مثل قبل میخام با این شروع کنم ولی به جای این همه گوشت زیاد میخوام از حبوبات پخته استفاده کنم و به جای کالباس از مرغ پخته شده یا ماهی سه تا تخم مرغ رو باید کم کرد به جاش میشه 8 تا قاشق برنج و 2 قاشق انواع خورش استفاده کرد این رژیم برای خارجیاس نه واسه ایرانیای برنج خور شاد و لاغر باشین دوستان
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
ضرر نداره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
سلااااااام.
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی دلم میخواد
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی دلم میخواد
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی دلم میخواد
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی دلم میخواد
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خیلی دلم میخواد
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
میوه چی؟ مولی ویتامین؟
Farzane
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
من از دیروز این رژیمو شروع کردم وزن الانم ۶۵. اگه نتیجه گرفتم اینجا مینویسم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: